Salutt på Veterandagen

Fredag 8 mai salutterte compagniet også for våre Veteraner i Tresse. Arrangementet startet kl 17.00 med taler av ordfører i Kristiansand og landets justisminister. Deretter sang man nasjonalsangen og rett etter det kom det 3 skudd salutt. Takk til Bente, Hilde Mari, Ole Morten, Daniel, Roar og Jørn som sørget for salutt.

Screenshot